نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3261
-
الف
+

«پروانه معصومی»: حضور در سریال «امام علی(ع)» برایم فوق العاده لذت بخش بود

«پروانه معصومی» طی یک مصاحبه، در مورد نقش آفرینی خود در سریال «امام علی(ع)» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پروانه معصومی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در جدیدترین مصاحبه اش، در مورد نقش آفرینی خود در سریال «امام علی(ع)» صحبت کرده است.

«پروانه معصومی» درباره حضور خود در سریال ماندگار «امام علی (ع)» گفت: بازی در سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» برایم لذت بخش بود، «داوود میرباقری» برای حضور در این سریال از من دعوت کرد و زمانی نوبت فلمبرداری به من رسید که همه سکانس‌های این سریال قبلا ضبط شده بود و در ادامه صحنه‌های مربوط به من فلمبرداری شد که ضبط تمامی این سکانس‌ها ده روز طول کشید.

وی در ادامه افزود: کار با داوود میر باقری و دیگر عوامل سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» برایم فوق العاده لذت بخش بود و همه چیز در آن برهه خوب پیش رفت.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در پاسخ به سوال «آیا برای ایفای نقش در قالب شخصیت «هاجر»(همسر مالک اشتر) مطالعه بسیاری انجام داده اید؟»، گفت: خیلی برای ایفای نقش «هاجر» مطالعه نکردم شاید بهتر است بگویم ۸۰ درصد ماجرای داستان زندگی «هاجر» را داوود میر باقری برایم گفت و بسیار برای ایفای این نقش به من کمک کرد.

وی درباره ویژگی‌های کار با «داریوش ارجمند» تصریح کرد: زمانی که با «داریوش ارجمند» در سریال «امام علی (ع)» همبازی شدم اولین تجربه همکاری‌ ما نبود چرا که ما در گذشته در فلم سینمایی «ناخدا خورشید» تجربه همکاری با هم را داشتیم به همین خاطر به خوبی توانستیم از پس نقش «هاجر و مالک اشتر» بر بیاییم.

بازیگر سریال «پلیس جوان» ادامه داد: نیروی مثبتی که تیم تولید سریال «امام علی (ع)» داشت را می‌توان از کیفیت بازی بازیگران و به طور کل خروجی این سریال احساس کرد. چرا که همه عوامل با عشق به این حضرت کار کرده و با عشق به ایشان تلاش کردند و بهتر است بگویم همه با نیت قلبی و اعتقاد به «امام علی (ع)» برای این سریال آمده بودند.

وی در پایان ضمن اشاره به سختی کار در این سریال به خبرنگار میزان گفت: هنوز اتفاقاتی می‌افتد که من را به یاد سریال «امام علی (ع)» می‌اندازد، چند روز قبل در تلویزیون نماز مسجد کوفه را دیدم و این صحنه‌ها یادآور آن روزها شد که در بخشی از سریال که ما باید نماز را در ایوان کوفه می‌خواندیم من کمی از تعدد ضبط سکانس‌ها خسته شده بودم و «جمال شورجه» به من می‌گفت: فقط دو رکعت دیگر باقی مانده لطفا تحمل بیاورید، شنیده ام که جمال شورجه این روزها در بستر بیماری است، برای صحت ایشان دعا می‌کنم.

«پروانه معصومی»، با نام پیشین سکینه کبودر آهنگی، در سال 1323 در تهران متولد شد. وی تحصیلاتش را در دانشکده‌ی زبان‌های خارجی دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رساند و در سال 1350 با ایفای نقش در فلم کوتاه «سفر» قدم به عرصه‎  تصویر گذاشت.

از جمله افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فلم‌های «گل‌های داوودی»، «شکوه زندگی» و «جهیزیه‌ برای رباب» اشاره کرد.

او در سریال هایی چون «پلیس جوان» (1380)، «یوسف پیامبر(ع)» (1387)، «ماه عسل» (1388)، «ملکوت» (1389) و «راز پنهان» (1391) و فلم‌هایی چون «ناخدا خورشید» (1365)، «ملاقات» (1365)، «سال‌های خاکستری» (1367) «مسافر ری» (1379)، «وعده دیدار» (1382)، «سفر به هیدالو» (1384) و «ساکن خانه‎ چوبی» (1391) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال های «ملکوت»، «یوسف پیامبر(ع)»، «کوچک جنگلی»، «پلیس جوان»، «تا صبح» با نقش آفرینی «پروانه معصومی» از آی فیلم2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید :

«پروانه معصمومی» بازیگر نقش «آسیه» در سریال «موسی(ع)» شد

«پروانه معصومی»: مرحوم سلحشور فلمبرداری «یوسف پیامبر» را با تلاوت قرآن آغاز می‌کرد

چرا بازیگر «یوسف پیامبر» نقش جدید نمی پذیرد؟

خاطره بازی با سریال های محبوب ماه رمضان؛ از «ملکوت» تا «دردسرهای عظیم۲»

«پروانه معصومی» در مصاحبه با آی فیلم۲: صدای تلاوت قرآن مرحوم سلحشور هیچ وقت از یادم نمی رود

بازیگر یوسف پیامبر: در شرایط فعلی هیچ نقشی را نمی پذیرم!

درخواست بازیگر «یوسف پیامبر» از مردم: به مسافرت نروید تا ویروس منحوس کرونا نابود شود

بازیگر «یوسف پیامبر»: برگزاری میهمانی شب چله به قیمت جانمان تمام می‌شود

راز ماندگاری سریال «یوسف پیامبر» از زبان «پروانه معصومی»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر